7 Haziran 2012 Perşembe

FOTOGRAFIUM NIKON D3200 HEDİYE EDİYOR!

Fotografium fotoğraf makinesi dağıtmaya devam ediyor. Fotografium 5. yılı şerefine bu kez de Nikon D3200 hediye ediyor. Tabi başka hediyeler de var. Eğer siz de çekilişe katılmak isterseniz buraya tıklayın.



Fotografium Nikon D3200 Profesyonel Fotoğraf Makinesi Hediye Ediyor. Siz de katılın Nikon D3200Lowepro Çanta (DSLR Video Fastpack 250 AW Sırt Çantası) ve Slik Tripod (Slik 500DX Tripod) kazanma şansı elde edin.
http://goo.gl/ciXjD?ref=2006 adresini ziyaret ederek detaylı bilgi alabilirsiniz.

2 yorum:

  1. Merhaba...
    Bloglari dolasirken blogunu kesfettim....
    cok hosuma gitti ve izlemeye aldim
    sende buyur gel cok sevinirim :-))

    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba emel, blogumu beğenmene çok sevindim. ben de senin blogunu çok beğendim ve takibe aldım. müthiş iştah açıcı görüntülerle dolu :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...