28 Haziran 2012 Perşembe

EĞLENCELİ BİR PİKNİK

     Dersler, işler güçler, olumsuz hava koşulları derken yaz mevsiminin tadını doğru düzgün çıkartamadık. Arada bir kaçamak yapabilirsek ne ala bize... İşte bu gün de o kaçamaklardan birini daha yaptık. Harika bir mesire yerine gittik. Hafta içi olduğundan tenhaydı üstelik. Üç beş aile ve Trabzon'dan gelen Futbol Okulu öğrencileri vardı. 


     Ben Karadenizlileri görür de durur muyum peki: tabi ki de hayır :))) Uzun zamandır horon öğrenmek istiyordum. Ama etrafımda öğretecek kimse yoktu. İnternetten falan bulup izledim videoları ama nafile. Bire bir şöyle olacak diye öğreten olmayınca olmuyor işte. 


     O zamana kadar bir yerlerden horon müziği gelmeye başladı. Hemen fırlayıp yanlarına gittim. Çabalaya çabalaya biraz ayağım alıştı. Bu sefer de yorulduk; başta ben olmak üzere :)) 


     Bu kadar eğlenceli bir gün geçireceğimi hiç tahmin etmemiştim. İyi ki de gelmişler Trabzon'dan kalkıp. Her sene geleceklerini söylediler. İnşallah ilerleyen senelerde de rastlaşırız. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...