12 Nisan 2012 Perşembe

BAKALIM NE DİKMİŞİM?

     Bir şeyler dikebilmemizi kolaylaştıran en büyük yardımcı senelerin vazgeçilmezi BURDA dergileridir. İçerisinde çeşit çeşit modellerle hem modayı yakından takip etmemizi hem de bu modelleri kendi el emeğimizle dikip giymemizi sağlar.

    Yalnız şunu unutmamak gerekir ki dergide verilen kalıpları aynen uygulamak zorunda değiliz. Hatta yakın zamanda BURDA dergisi bu konuyla ilgili bir yarışma düzenledi. Sonuçları henüz açıklanmadı. Şimdi yayınladığım model de yarışmaya göndereceğim aday modeller arasındaydı. Ama asıl kalıp üzerinde daha fazla değişiklik yaptığım başka bir modeli gönderdim.





     Modelde ön ortasını ve yaka açıklığını kapattım. Kol boyunu ve etek ucunu uzattım.


     Modelin yakasına kravat yaka uyguladım. Ön kol dikişinde yakaya rahatlık için yaklaşık 6 cm açıklık bıraktım.


     Bedene astar uyguladım ve etek ucuna zikzak dikişle lastik uyguladım.


     Yan dikişte yırtmaca agraf uyguladım.

2 yorum:

  1. o kalıptan bu gömleğin çıktığına inanamıyorum :))

    YanıtlaSil
  2. aslında bana çok basit birşeymiş gibi geliyor. kendim yaptığım için herhalde :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...